El proper dijous 19 de març a les 19.00 h tindrà lloc una nova coordinació mensual del Casal de Barri La Pau, un espai participatiu obert al veïnat, als serveis i a les entitats del barri.
La trobada es farà a l’Espai Dinàmic, situat a C/ Pere Vergés, 1, planta 1.

Aquesta coordinació mensual és un espai per compartir informació, posar en comú temes d’interès i continuar reforçant el treball col·lectiu i la participació al barri. En aquesta sessió es tractaran especialment diversos temes destacats relacionats amb el funcionament i les activitats del casal.
Temes previstos de la reunió:
- Novetats 2026
- Canvis en les inscripcions
- Sortides de final de curs
Des del Casal de Barri La Pau animem totes les persones, serveis i entitats interessades a participar-hi. Aquests espais oberts són una bona oportunitat per conèixer de prop el que s’està impulsant al casal, resoldre dubtes i sumar mirades per continuar fent barri entre totes i tots.
